fredag 1 oktober 2010

Vintage och höstpromenader!


Hej!

Nu har vi haft några riktigt fina höstdagar och promenaderna har blivit många! Och visst är det väldigt många som fyller på hösten? Jag hinner inte göra kort till alla som fyller och inte heller till alla beställningar men några har jag knåpat ihop. Och visst är det smidigt med söta vintage-bilder när man inte hinner stämpla/rita eller färglägga motiv!








Den sista har jag ritat motivet på själv, men bara använt svart tusch och lite bronsfärgad gelroller-penna. tagen har jag stämplat med olika stämplar och färger.

Miranda och jag tar minst en promenad varje dag. här är hon redo att gå ut, med mössa, vantar och tofflor som mormor virkat. :)

Det finns så mycket att titta på ute...även om man mest ser träd från liggande synvinkel....:)

 
 

 




  
 
   
 
 
 
Tack  för titten!
Kram! Catta/ eldhexan



1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Underbara kort allihop! Visst är det härligt med promenader i höstvädret, åtminstone när regnet håller sig borta.
kram Annika