söndag 26 september 2010

Bebiskort!

Goder afton!

Vilken helg! Skallebank och frukost vid 16-tiden idag... Om jag hade en spännande kväll igår? Nej, tyvärr inte så spännande som skulle kunna tro, är förkyld OCH har nackspärr (visst är det synd om mig, ha, ha), så jag försökte sova mig frisk. Lyckades inte riktigt , men jag mår bättre i alla fall! Nu får vi hålla tummarna för att de andra inte blivit smittade.

För ett tag sedan ökades befolkningen i Nässjö med 1 liten Alicia, och här är kortet hon fick från oss:
Textstämpeln är från Vilda Stamps och motivet ritade jag själv och färglade med akvarell på tub.
 Än så länge så sover Miranda i vårt sovrum men hon har eget rum där skötbordet står. Och hon är så snäll så hon lånar ut rummet till mig så jag kan ha min pysselhörna där tills hon ska ha sitt rum själv. :)
Jag passade på att ta kort på rummet när jag lite ofrivilligt hade städat på bordet efter att jag vällt ut ett glas med vatten över hela bordet. Så här mycket bordsyta brukar man inte se... :)

 Miranda myser i sin fotölj tillsammans med bla pappas gamla indiandocka.

















































































 Miranda och Vincent sitter och snackar i köket. Någon beundrar sin storebror väldigt mycket... :)












 Pyjamasen är på och Miranda säger godnatt!


Kram! Catta/eldhexan

4 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Sätter dig direkt som favorit...
Hoppas du kryar på dig snart!
Kram// Inga

Annika kort & gott sa...

Visst är det så att jag är lika besviken som du över valresultatet. Kan inte förstå hur många svenskar blivit så egoistiska och bara ser till sin egen plånbok här och nu.

Hon är snäll Miranda som delar sitt rum med dig, kul att få se. Hon är så söt, älskar hennes stjärnpyjamas.

Kortet är ljuvligt, så fint motiv!
kram Annika

Saga sa...

Åh va kul att se mer Miranda bilder & att se din pysselhörna :) & vad glad jag blir av den fina kommentaren om mig :D du är underbar! Sköt om dig.

Paradise sa...

Vad snäll hon är, lilla Miranda!
Klart att hon kan låna ut sitt rum så du har någonstans att skapa!! :D
Kortet till lilla Alicia är supersött! Du får alltid till det så fint! <3

Förlåt för att jag varit så otroligt dålig på att besöka dig gumman.

Jättefin blogg du skaffat! GRATTIS får jag ju säga! :D

Många kramar Petra
http://paradises.blogg.se

(ps; du får ändra dina inställningar lite, just nu kan jag inte länka till min blogg..)