söndag 15 maj 2011

Vinnarglädje och ny stämpel!

Halli, hallå!

Lördag kväll och jag har inte bestämt mig för om jag ska slappa i soffan eller pyssla. Det enda jag vet är att vi ska äta jordgubbar någon gång under kvällen, mmmm...

Trädet jag gjorde i förra inlägget föll visst juryn på StampARTic på läppen, för jag VANN! Jihoooo! Så himla roligt! Nu väntar jag på den fina vinsten!


Idag har jag med ett inlägg på Scrapgalen där jag visar upp ett DT- kort med en av de nya stämplarna jag ritat. Det är ett väldigt sött och poppigt kort, och även om jag är allt annat än poppig själv så kan det ju vara kul att skapa i dessa färger i bland!





Stämpeln heter Tänker på dig (Skymning Design för Scrapgalen) och här har jag färglagt den med akvarell på tub.





Insidan är dekorerad med stjärnmöntrat papper, stickers och ritade sömmar. För fullständig materiallista besök gärna Scrapgalens blogg!

Miranda och jag var nyligen ett par dagar hos föräldrarna på Vindön och hade det bra. Med mig hem hade jag två stora papperskassar med gamla fotografier på familjen på båda sidor och massa fina gamla ramar. Några fotografier på mor- och farföräldrar hamnar på väggen. Resten ska jag göra iordning fina album för. Farmor och morfar dog långt innan jag föddes men ändå har de en stor plats i mitt hjärta. Det är konstigt hur stark samhörighet man kan känna med någon man inte ens träffat. På något plan har vi kanske ändå mötts... :)

Tack för att du kikade in här!

Kram! Catta

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilket sött kort! Stämpeln är jättefin å som alltid färglägger du göööörsnyggt! å GRATTIS till vinsten, trädet är ju bara såååå läckert! Heja du! =)=)=)
Låter gött med jordgubbar, vi skall snart äta tårta å fira Freja idag (med) Ha en härlig söndag,många kramar till er!

Petra/Paradise sa...

Även om du är allt annat än poppig så vet du verkligen hur man gör poppiga kort!!! :D
Superläckert kort i underbart mysiga färger!!

STORT GRATTIS till vinsten inne på StampARTic!!
GIVETVIS var det du som skulle vinna!! DItt kort är helt fantastiskt!!!! <3

Många kramar Petra

Annika kort & gott sa...

Ett jättegrattis till vinsten, måste säga att jag är inte förvånad för kortet var urhäftigt!

kortet du bjuder på i det här inlägget är så fint.

Det känns skönt att läsa dina tankar om din farmor och morfar.
kram Annika