lördag 7 maj 2011

Kalaskaninen

Skriver detta inlägg dagen innan det ska publiceras så nu får jag tänka på hur jag formulerar mig!

Idag fyller goa, lilla Elsa 2 år och vi är bjudna på kalas hos henne i Ljungskile. Ser fram emot träffa hela familjen R (samma bästa familjen R som vi var på semester tillsammans med) i em! Elsa ska få paket och kort (så klart).



Det här är premiär för mina nyritade stämplar som säljs på Scrapgalen! Här har jag använt "Kalaskanin" (Skymning Design). Molnen har jag ritat och klippt ut ur mönsterpapper.




Det söta papprena, bokstäver och dekorationer är från Jillibean Soup.
Allt material på kortet kommer från Scrapgalen.



Resten av de nya Skymningstämplarna hittar du här!

På pysselbordet ligger en rörig och ångestframkallande hög med detaljer till ett tävlingsbidrag till en utmaning hos StampArtic. Förhoppningsvis har jag blivit klar med mitt halvgalna projekt i morgon då det är deadline. :)

Kraaaam! Catta/eldhexan

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Ett sött kort i härliga färger och med läckra moln.

Hoppas att ni har en härlig helg och lycka till med tävlingsbidraget!
kram Annika