fredag 27 maj 2011

På mors dag!

Fredag kväll och lillan har precis somnat, Mattias är ute på en joggingrunda och Vincent är hos en kompis och kollar på film: jag rusar till datorn och fixar lite med foton och Scrapgalen inlägg!

Men på vägen slänger jag in ett litet inlägg här med årets morsdags-kort. Mor själv har varit här på besök ett par dagar och åkte hem idag och med sig i väskan hade hon med sig kort och present som jag lyckades smuggla dit när hon inte såg! :)


Enkelt kort med milda färger och underbara Maja Design-papper....kan inte få nog av dessa, men nu börjar även spillbitarna ta slut... Motivet är stämpel från mitt märke "Skymning Design" som säljs på Scrapgalen.

Kram på er! Catta/ eldhexan

PS: Håller på att renovera min gamla blogg så snart flyttar jag tillbaka till min wordpressblogg på www.skymningslandet.net Ds

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

VIlket underbart sött kort du gjort till mamsen! Och vad sött av dig att smuggla ner det i hennes väska ;)

Men va säger du människa? Åkte alla dina kompisar hem å lämnade dig kvar på Fruhippan? Ööööh..brukar det inte vara frun som ska stå i centrum en sån dag liksom?!! My goood!!
Men de kanske helt enkelt bara var så jäkla dyngpackade hela högen så de glömde bort lilla dig. Stackare! Men tack å lov har du en man utan dess like! Håll hårt i honom :)

Jodå! Det går finfint att leva utan godis! Är inte sugen längre, skönt!
Men givetvis unnar jag mig om jag väl känner för det, men försöker låta bli om veckorna.
Känner mej mycket piggare nu!
I morse gick jag t.o.m upp en halvtimme tidigare och tog en joggingtur :D

Kram!