onsdag 6 juli 2011

Sommar, sommar, sommar!

Hallojs på er!

Vilket härligt sommarväder vi fått! Hoppas ni hinner njuta av det!

Själv jobbar jag numer heltid så det blir inte mycket tid över för varken scrappande eller bloggande. Just idag jobbar jag dock inte... Drog på mig halsont o förkylning i fredags kväll när jag var på Iron Maiden på Ullevi. Sjukt bra konsert! Jag hade väldigt kul just då, trots att jag frös som en galning. När jag vaknade på lördag morgon o var sjuk var det inte lika kul... Jobbade månd o tisd men idag gick det inte längre. Idag blir det att sitta i soffan o titta ut på solen, och det tar emot för en utomhosälskare som mig kan jag lova, ha, ha!

Å så lite pyssel! Detta kort är DT-alster för Scrapgalen. Gå gärna in där och kika på hela inlägget för information om materialet. Stämpeln har jag ritat (Skymning Design) för Scrapgalen.


Det är inte så ofta jag orkar dra fram symaksinen när jag gör kort, men jag tycker det är himla läckert med sömmar på korten! Här har jag faktiskt lyckats dra fram maskinen ur skrubben! :) På bakgrunden har jag målat moln med StudioPaint och Hobbyfärg.

Nä, nu ska jag gå o tröstäta lite jordgubbar. Resten av familjen är iväg på lite semester på olika håll så det är väldigt tomt här i huset! Men inget ont som inte har något gott med sig: jag får alla jordgubbar för mig själv, he, he...

Kram, kram! Catta/eldhexan

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Fy tusan vad trist att du blivit sjuk! Hoppas att du snart är piggelin igen.

Kortet är supersött!
kram Annika

Katja/MezzaNotte sa...

Superfint kort!! Hoppas du känner dig bättre och vad kul att du kikade in hos mig!!

Kram Katja

Marita Johansson sa...

Oj så tråkigt att du blev sjuk.
Hoppas att du snart är bättre igen.

Jättefint kort och stämpeln är jättesöööt

Petra/Paradise sa...

Tråkigt att du gått å dragit på dig en förkylning :(
Men du hade iallafall riktigt roligt under tiden som du gjorde det ;)
(man får liksom försöka å se det positiva i det mesta) ;)

Kortet du gjort är verkligen ljuvligt!!
Diggar verkligen hur pappret knycklats ihop och sömmarna med symaskinen!!
Rådiggar dina söta moln också!! Ljuvliga färger och ljuvlig stämpel! <3

Krya på dej stumpan!

Kram Petra