torsdag 7 juli 2011

För ovanlighetens skull

..så har jag scrappat ett foto! Det är ju jättekul! Måste göra detta oftare! :)

Jag antog skissutmaningen för v 27 på Swe Scrapbook.se och utgick från den fina skissen som såg ut så här:
Och så här blev min LO:
Klicka på bilden om du vill titta närmre!:)

Nu har jag varit ensam hemma i 1 1/2 dygn. Jag har sovit väldigt gott, haft en mysig yoga stund o varit lat och go  och inte lagat någon ordentlig middag på två dagar... :) Men nu börjar jag allt sakna mina älsklingar! Som tur är kommer Mattias o Miranda hem imorgon och den tredje ska jag hämta hem på lördag. Då blir allt som vanligt igen, huset fullt av bus och gos!

Kramelikram! Catta/eldhexan

3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

ojoj! Att få vara ensam hemma i ett par dagar är en lyxvara som heter duga! ;)
Men det blir allt ensamt väldans snabbt!
Jag tror inte att jag varit ensam så länge hemma någon gång. Det har jag varit som längst 3-4 timmar tror jag ;)
Men jag har ju rest bort ett par gånger, som längst i 3 dagar.

VIlken härlig layout! ROligt att se att du gör lite layouter :D
Lycka till i utmaningen!!

Trevlig helg nu sötnos och mys ordentligt med alla familjemedlemmar när de dräller in!!! :D

Kramisar Petra

Annika kort & gott sa...

Jag kan tänka mig att det är lite dubbla känslor att vara ensam hemma. Skönt att få ro om sig själv och bara vara, samtidigt som det blir lite tyst och ensamt.

Njut av att ha familjen hemma igen!
kram Annika

Karin sa...

Hej vännen!
Vilken härlig layout! Jättefina färger..
Va härligt å vara hemma själv! Jag hade en härlig dag igår när barnen var hos farmor, fick scrappat en hel del.
Saga tog sitt första märke på simskolan idag,(med armpuffar) hon är såååå duktig. Jätteskoj!
Vi har solat å badat nästan varje dag, det är jätteskönt i vattnet.
Hoppas det är kul på jobbet? Förstår att det är en stor omställning från att vara hemma. Längtar lite nu efter att få börja jobba.. vad det nu blir.. *ler*
Hoppas ni får en härlig helg!
massa kramar!