torsdag 11 november 2010

Award och höstljus

Den här fina awarden fick jag av goa Karin/Essmo förr-förra veckan. Tack snälla för den, det värmde i höstrusket, vännen!!

Här reglerna:
1. Tacka den du fått priset av.
2. Kopiera pris biden till din blogg.
3. Berätta 3 saker du tycker om.
4. Sänd priset vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar det.

Jag gillar att;
♥ Göra utflykter med familjen och vara i naturen. Har en förkärlek till berg och hav och är inte rädd för att klättra lite. Men med barnvagn får jag hålla mig till slät mark och det finns som tur är mysiga ställen även med detta!
♥ Gå på konsert (gärna hårdrock så klart! )
♥ Kreativt skapande:(oväntat va? ) rita, måla, kortmakeri och pyssla med heminredning.

Det var inte så lätt att välja ut 3 saker, det finns rätt mycket jag gillar att göra!

Nu ska jag skicka vidare awarden. Faktum är att jag varit alldeles för dålig på att kika runt i andras bloggar den senaste tiden så  nu tog jag en lite slumpmässig runda ute i den stora bloggvärlden och hittade sååå många fina bloggar. Här är 5 som jag fastnade lite extra för!
http://helenak-personligtprickigtochpyssligt.blogspot.com/
http://lillemorskreativasida.blogspot.com/
http://theresias.blogg.se/
http://badankor.blogspot.com/
http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Förut när jag var ute var det kolsvart, isigt på gångbanorna och duggregn. När det är så här mörkt och ruggigt känns det  bra att kunna plocka fram lite mysiga bilder att värma sig i. Här kommer lite foton från en helt underbar utflykt Mattias, Miranda och jag gjorde för ca 1 månad sedan i Alingsås:

Mattias med filmkameran i högsta hugg i i en lövsal uppe på berget i Nolhagaparken.
Jag och Miranda värmer oss med gott fika på "Tallhyddan".
Mattias o Miranda myser med utsikt över Mjörn i solsken.





Ha det gott och tack för titten! 
Kramar Catta!


Ps: Gissa vem som vann halloween-utmaningen hos Pysseltagen? Japp, lilla jag! Gissa om jag lev glad o överraskad! Och vinsten kom i dag; massa fint som jag ska fota och visa någon dag! Ds

1 kommentar:

Unknown sa...

Mysig och härlig er dag ser ut :)
Grattis grattis till vinsten..
Sen måste jag bara säga WOW så snyggt ditt Halloweenkort blev, å vilken ide att göra det i fladdermusformat.
Ja jag är så "avis" på er som kan teckna för egen hand :( tänk om man kunde göra det vad roligt det skulle vara.. Så skulle man ju kunna hitta på massor med skoj och annorlunda till sina kort..
Tack för titten och kommentaren inne hos mig, roligt att du kikade in.
Önskar dig och de dina en trevlig helg / Kram kram