söndag 17 april 2011

2:a pris och utekväll

Nu har jag ritat och redigerat så jag är alldelses vindögd men nu ÄR stämplarna skickade för tryckning så snaaaart finns de i butik hos Scrapgalen! Det blir en blanding av vår-och kalasmotiv och jag får nog ta tillbaka det där om att det blir både alternativa och gulliga stämplar. De är mest gulliga, he, he...

Men vad som var mindre gulligt var ju mitt alienpåskkort. Gulligt eller ej, 2:a pris fick det i af! Här kan hos EmmyZ kan ni kika på alla häftiga bidrag!

Nu är det gjort! Vi hade lite ångest innan, var halvnojjiga undertiden och mycket lättade efteråt... vi har varit UTE en kväll samt sov på hotell och hade barnvakt hemma hos Miranda! Vi visste ju att hon var i goda händer med mormor, morfar och storebror, men usch, vad svårt det var att inte vara orolig för att hon skulle vara ledsen...... Hon hade varit jätteledsen ett tag när hon skulle sova, men sedan hade det gått så bra så... hon hade tom sovit i sin egen säng hela natten...Hur de lyckades med detta skulle jag bra vilja veta!

Vi hade i af väldigt kul. Började med en goood öl på Jamesons, var sedan på Galenskaparnas revy och skrattade gott. Avslutade kvällen gjorde vi med smaskig middag och öl innan vi i hyfsat ansvarsfull tid somnade gott i den sköna hotellsängen. Teaterbiljetter och hotell betalade vi med ett presentkort vi fick i bröllopspresent av några av våra fina vänner. Stort tack för den underbara presenten!

Hoppas ni haft en lika härlig helg i solen som  jag haft... :)

Kram! Catta/eldhexan

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Så spännande med nya stämplar, ska bli kul att få se dem.

En utekväll låter fantastiskt kul, skönt att det gick bra med lilltjejen.
kram Annika