torsdag 3 februari 2011

Puss och kram från Skymning Design

Här är mitt senaste inlägg i Scrapgalens blogg:

Skrivet av Catta:

Snart kommer antagligen alla världens pysselhörnor att vimla av pussar, kramar och hjärtan eftersom vi börjar närma oss allla hjärtans dag! För vem vill inte göra ett fint kort till sin kära, eller varför inte till sin bästis eller mamma?

Här sitter Miranda och ser drömsk ut bredvid sitt stora hjärta. Undrar vem hon tänker på...
Den här stämpeln, "Alla hjärtans Miranda" (Skymning Design), har jag ritat speciellt för Scrapgalen och du kan enbart köpa den här!


 

Eftersom Mirandas ögon är så stora och vackra  är det lätt att färglägga en klar och fin blick.En liten prick med vit penna ger snygg glans i ögat! Här har jag färglagt henne med akvarell på tub.


De härliga, lila papprena jag har använt är från Maja Designs "Ska vi ta en fika?". Stämplar och dekorationer hittade jag i mina egna gömmor, men ta in kik på Petras fina biljetter, blommor och pärlor i butiken!

Tack för titten! Catta

4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Såå snyggt!!!
kram Annika

Saga sa...

Jätte härligt kort! Kul att se att damien & Miranda har lite likheter :) hur har ni det om dagarna? Här är det blåsigt & glashalt men förhoppningsvis smälter det mesta bort snart :) imorgon ska jag & Sebbe ut & käka & gå på bio. Damien ska sova hos sin farmor. Det ska bli super mysigt! Ha en bra helg!

Petra/Paradise sa...

Men så fint!!!!
Kortet är ursött och stämpeln bedårande!!
Nu började det suga i köptarmen!!!

Hoppas det är bra med dej å familjen och att ni får en toppenhärlig helg!

STORA KRAMAR Petra

Ps: kommer ni till Nässjö den 26 mars!?! Ds

Unknown sa...

Jättefint kort och superhärlig stämpel :)
Trevlig helg / Kram